Friday, December 28, 2012

Sparkling tuxedo

No buna seara!

Stiu ca din nou sunteti ocupate cu altfel de pregatiri, asta e farmecul acestei perioade, acel entuziasm cand stim ca urmeaza sa se intample ceva frumos si iti faci planuri si te gandesti la o gramada de chestii....sa nu uiti aia, sa faci aia, e o perioada agitata, ce mai!
N-am sa va rapesc mult din timp :D am folosit o baza alba si apoi un lac sclipicios, de fapt doua, unul cu glitter si unul cu paiete hexagonale.
Apoi am facut un french cu un negru cu irizatii de un albastru metalic pe care aparatul meu nu le-a putut imortaliza bineinteles (trebuie sa mentionez ca prima data am pus scotch pe varful unghiei unde ar veni de fapt french-ul si acolo deci nu este glitter :D), pe o unghie mai patratoasa ar fi aratat mai bine si de asemenea bulinele le puteti face mai mici.
Sper sa va placa modelul meu, e sclipicios si potrivit pentru o seara eleganta ;))
Astept opinii sau sugestii -> prv.beautylicious@yahoo.com sau mai simplu lasati-mi un comentariu, imi face placere sa vad feedback-ul vostru.
Va pup!

4 comments:

Thank you for your comment and support! Just know, you've put a smile on my face ^_^
If you have any questions, suggestions or even some constructive criticism I would be happy to hear you out, here, or more privately through the contact section.
Have a lovely day!