Friday, January 11, 2013

Produse esențiale pentru sănătatea unghiilor

Hello ladies!

A venit din nou rândul unei postari de genul "cum să-ți îngrijești unghiile" și aș mai adăuga într-un mod eficient dar mai ales ieftin!
Vă vorbeam >aici< mai pe scurt, de pașii pe care îi urmez atunci când îmi fac manichiura. Știu că nu am precizat nimic despre pilirea unghiilor, consider că acest subiect e epuizat la maxim de alte fete, dar cine știe, poate voi spune câteva cuvinte când vă voi arăta ce ustensile folosesc.

Înainte să trec mai departe vă recomand să citiți și acea postare mai întortocheată, recunosc că la acest capitol mai am de învățat, știu că articolele de acest fel ar trebui să fie frumos structurate, ușor de citit dar mai ales fără repetiții supărătoare (am descoperit câteva), credeți-mă că mă documentez so go easy on me!

Să încep prin a vă spune ce produse folosesc mai rar, cam o dată pe săptămâna sau chiar mai rar de atât, o dată pe lună, aici totul depinde de preferinţele voastre și de cât de "avariate" vă sunt unghiile.


Aceste capsule uleioase (de vitamina A și E) sunt o adevărată comoară și cred eu că nu ar trebui să vă lipsească din casă. Sunt accesibile ca preţ iar beneficiile sunt multe și uimitoare (vă recomand din nou să căutaţi pe google propietăţiile lor, dacă nu mă credeţi pe cuvânt).
Cum le folosesc? Iau o capsulă și o sparg cu ajutorul unui ac sau a unei forfecuțe, apoi golesc conţinutul pe fiecare unghie și încep să masez; o capsulă e suficientă pentru ambele mâini. Nu uitaţi să staţi cel puţin o jumătate de oră cu uleiul pe unghii. Mai folsesc ocazional ulei de ricin sau de măsline, pe care la fel, îl masez pe unghii, cel de ricin e recomandat să-l lăsaţi o noapte întreagă.
Si acum să vă prezint și o mască care le combină pe toate încât vă scapă de atâtea bătăi  de cap. Puteţi să o faceţi cât de des vă permite timpul, la aceste ingrediente nu există termen de supradozaj. Eu cam de două ori pe lună fac această "minunăţie" compusă din câteva lingurițe de ulei de măsline, o linguriță de ulei de ricin, o capsulă de vitamina A sau E și  câteva picături (10-15) ulei de argan sau ulei de migdale dulci; le amestecați toate într-un bol de sticlă. Mai apoi trebuie să încălziți compoziția, o puteţi face într-un vas cu apă fierbinte. Nu puneţi amestecul direct pe foc deoarece se va arde uleiul de măsline foarte uşor, veti dori ca uleiurile să fie  călduțe, nu fierbinți!
Vă recomand să vă țineți unghiile scufundate  în acest amesctec cât de mult doriți, o puteţi face în timp ce vă uitaţi la un serial favorit. În cea ce privește cantitățile folosite, ele nu sunt "bătute în cuie", eu v-am spus varianta mea, la bolul pe care il folosesc, deci nu vă fie teamă să puneți cât credeţi voi de cuviință.

Se pare că iar m-am lungit  și mi-a mai rămas material pentru incă o postare așa că stay tunned dears! Va urma cât de curând!

Eu sper că v-a plăcut această postare și mi-ar plăcea să știu dacă mai doriți articole de acest gen ^^
Vă pup!

P.S. I will start writing in english soon enough but these articles are about products that I use and the brands are found only in my country I assume. ^^

E-mail: prv.beautylicious@yahoo.com

7 comments:

  1. Interesant articolul, eu de cate luni tot vreau sa incerc uleiul de ricin, dar tot uit...l-am incercat doar pentru par, urmeaza si unghiutele :)

    ReplyDelete
  2. Woaw!!! Super util. Merci frumos. Chiar ar trebui sa ma pun pe treba mai ales ca eu trebuie sa-mi fac unghiutele zilnic. Te pup si cu siguranta mai vreau articole de genul. Foarte interesante si de ajutor. Pupic.

    ReplyDelete
  3. SI eu foloseam intr-un timp ulei de ricin si vitamina E.SUnt super hidratante si chiar era o imbunatatire notabila la aspect si rezistenta unghiilor.TE pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar sunt foarte bune si n-ar trebui sa ne lipseasca niciodata, sunt mai bune decat cremele :D

      Delete
  4. Yea, would be cool if you write in english, then I could understand better! :) You could do as some people, write in both. Like english on the top and translation below or the opposite. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I will do that starting with my next post, I realize now how wide is the blogging zone and I would like to be understood by a lot more people than the fellows in my country :D
      Hope you'll come back soon! ^^

      Delete

Thank you for your comment and support! Just know, you've put a smile on my face ^_^
If you have any questions, suggestions or even some constructive criticism I would be happy to hear you out, here, or more privately through the contact section.
Have a lovely day!